Roman Krušič

senior svetovalec za spletne rešitve, Spletna postaja

Roman Krušič je senior svetovalec za spletne rešitve v digitalni agenciji Spletna postaja, specializiran na področju B2B-digitalizacije. Obvlada celosten digitalni pristop, od postavitve spletnih trgovin, celotnega tehnološkega spektra, prek spletnega oglaševanja do povečanja obiska in spletne prodaje. Glede na dolgoletne in številne izkušnje Roman vidi širšo sliko − kako podjetje učinkovito digitalizirati. Tako tehnološko glede izbire digitalne platforme, danih funkcionalnosti, celostne logike delovanja sistema, integracij z različnimi ERP-programi, avtomatizacijo in optimizacijo procesov kot tudi na področju mehkih znanj. Roman Krušič je v svoji 23 letni, bogati karieri uspešno izpeljal že več kot tisoč projektov za manjša, srednja in velika podjetja, sodeloval je pri projektih tako v Sloveniji kot v tujini. Izkušnje ima pri delu z naročniki, ki na letni ravni opravijo za več kot 25 milijonov evrov prometa zgolj prek spleta. Med svoje odlično izpeljane projekte si šteje tudi spletno trgovino z več kot tremi milijoni aktivnih kupcev. Predvsem pa izredno dobro razume posebnosti, ki jih prinaša digitalizacija B2B v primerjavi z B2C. Roman je velik ljubitelj tehnoloških novosti, njegov moto pa je: Digitalna preobrazba je pot, ne cilj.

Praktične priložnosti, ki jih AI prinaša B2B marketingu. Jih boste izkoristili?

Roman Krušič (Spletna postaja)

AI iskalnik je naslednja generacija iskanja. Kaj to pomeni za vašo znamko, vašo prodajo? Kako izboljšati vstopanje na nove trge? Kje lahko znižamo stroške svojih aktivnosti? Kako s pomočjo AI deluje Alibaba v svetu B2B in kaj to pomeni za vaše B2B poslovanje? Kateri prodajni kanal B2B podjetja premalo izkoriščajo? Nekaj neposrednih, praktičnih odgovorov bo ponudil Roman. Zanimivo za vse, ki skrbite za B2B znamke in ne želite pri »valu AI« zaostati za konkurenco.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov