Saša Sodja je pravnica, odvetnica, z več kot 15 leti delovnih izkušenj. V slovenski podružnici globalne pravne pisarne CMS vodi dva oddelka, in sicer oddelek za korporativno pravo, ki pokriva tudi prevzeme in združitve, ter oddelek za gospodarsko in trgovinsko pravo. Vsekakor področji, ki sta tesno prepleteni.
Saša je dolgoletna pravna svetovalka številnim priznanim blagovnim znamkam, kot so Amazon, Barilla, Facebook, TikTok, Primark in drugim, ki se nanjo obračajo, med drugim tudi z vprašanji, povezanimi z oglaševanjem. »Zeleno oglaševanje« je le eno od področij, na katerem jim Saša s svojimi nasveti pomaga doseči skladnost poslovanja.
Zaradi poznavanja distribucijskih sistemov, postopkov lansiranja novih izdelkov, odgovornosti proizvajalcev, sporazumov o proizvodnji in dobavi, itd. pogosto svetuje trgovskim verigam, proizvajalcem prehrambnih izdelkov, farmacevtom, proizvajalcem medicinskih pripomočkov, najrazličnejšim platformam in medijskim velikanom kot sta Netflix in Disney.
Opremljena z znanjem davčnega prava in financ, svojim strankam nudi ne le alternativne pravne rešitve, temveč pragmatične nasvete, ki se skladajo s poslovnimi cilji njenih strank.