Tomas Vucurević

direktor, BRAIND®

Tomas Vucurević je vodilni svetovni strokovnjak za ingredient branding z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju blagovnih znamk in trženja. Svojo kariero je začel v globalnih podjetjih, kjer je opravljal vodilne vloge, med drugim skoraj desetletje kot Global Brand Manager za GORE-TEX®.

Leta 2011 je ustanovil svetovalno podjetje BRAIND®, ki se osredotoča izključno na ingredient branding in je do danes sodelovalo pri več kot 70 projektih po vsem svetu. Njegovo strokovno znanje vključuje sodelovanje z vodilnimi blagovnimi znamkami, kot so, Primaloft, Tencel, Econyl in Polygiene, pa tudi s švedsko organizacijo lastnikov gozdov Södra.

V Sloveniji je svetoval Adria Mobil in Greenline Yachts. Poleg svetovalnega dela je tudi voditelj prvega podcasta, posvečenega ingredient brandingu, ‘HeroInside’, kjer deli vpoglede in zgodbe iz industrije.

''Ingredient Branding'': Močna strategija vstopa na trg za maksimizacijo vrednosti inovacij

Tomas Vucurević (BRAIND®)

Se sprašujete, kako obdržati obstoječe stranke? Vas skrbi, da ne boste uspeli podaljšati pogodb? Ali vas stranke zlahka zamenjajo z drugimi dobavitelji? Ste nenehno pod pritiskom cenovne konkurence? Kako lahko dosežete višjo vrednost za svoje inovacije? V tem poglavju bomo razpravljali o tem, kako odpraviti te izzive in kako graditi blagovne znamke v B2B okolju. Tomas bo predstavil branding sestavin nove generacije, ključne dejavnike uspeha in umetnost implementacije.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov