Uroš je izkušen marketinški strokovnjak, ki je upravljal blagovne znamke na globalni in regionalni ravni. Skrbi za marketinško strategijo, 360-stopinjsko komunikacijo in digitalizacijo trženjskih procesov. Kot vodja marketinga Skupine Titus zagotavlja konsistentnost blagovne znamke na globalni ravni ter prilagajanje komunikacije za B2B in B2C segmente. V B2B segmentu vodi znamko prek Account-Based Marketinga (ABM), v B2C pa skozi trade marketing kanale, kjer zagotavlja usklajenost sporočil in trženjskih aktivnosti. Njegova ekspertiza vključuje digitalizacijo Customer Journey-ja, ki povezuje vse faze – od prvega stika in spletnih kanalov za odločanje do prodaje ter poprodajne podpore prek internih digitalnih orodij. V okviru digitalnih aktivnosti blagovne znamke Titus je v štirih letih dosegel organsko povečanje sledilcev za 1.500 %, povečanje prometa na spletni strani za 650 % ter 20 % letno rast organskega prometa. Pred tem je vodil blagovno znamko Ford, kjer je v B2C segmentu skrbel za repozicioniranje znamke v mlajšo ciljno skupino ter razvoj digitalnega komunikacijskega kanala blagovne znamke.
Uroš Mihelčič
vodja marketinga Skupine Titus

Kako do močne B2B znamke, ki prispeva k poslovnemu, prodajnemu uspehu podjetja?
Uroš Mihelčič (Titus)
Vprašanji, kako doseči, da v B2B ne bomo tekmovali zgolj z nižjo ceno oz. da ne bomo samo eni od ponudnikov, sta najtežji vprašanji, največja poslovna izziva B2B podjetji. V prispevku bomo videli praktične koristi, kako blagovna znamka prispeva k končnim prodajnim uspehom in spoznali kaj vse mora danes marketing imeti v mislih, če želi zgraditi močno znamko v B2B okolju. Koristno za vse, ki želite narediti svoje B2B znamke še močnejše.
Povezani dogodki
- čet 29. Maj, 2025 15:15
MOČ MARKETINŠKEGA ZNANJA V B2B: Glavni dejavniki prihodnjega uspeha podjetja
Uroš Mihelčič (Titus): Kako do močne B2B-znamke, ki prispeva k poslovnemu, prodajnemu uspehu podjetja? Vprašanji, kako doseči, da v B2B ne bomo tekmovali zgolj z nižjo ceno oziroma ne bomo samo eni od ponudnikov, sta na…