Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101. Pri svojem delu ustvarja strategije digitalnega komuniciranja in vodi ekipo strokovnjakov za digitalne vsebine, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, umetno inteligenco in digitalno produkcijo. V zadnjem času so izstopali predvsem projekti, ki prepletajo kreativnost in umetno inteligenco kot sta GastarbAIter (Delavska svetovalnica) in jedilnik.ai (Spar) ter različne integrirane kampanje, ki uporabljajo “digital-first” pristop k snovanju. Sicer pa je silovit navdušenec nad tehnologijami prihodnosti in prepletanju z oglaševanjem, o čemer predava na različnih marketinških in oglaševalskih dogodkih.
Uroš Svenšek
vodja digitala, Agencija 101

„Digital-first“ filozofija marketinga v praksi: Upati si biti nekomu neviden
Uroš Svenšek (Agencija 101)
Tradicionalni mediji so masovni mediji, ki želijo/morajo biti relevantni vsem. In zato Uroš vedno pravi, da moramo komunikacijo na masovnih medijih zreducirati na najnižji skupni imenovalec vseh ljudi. Digitalni kanali pa v resnici niso masovni medij. So usmerjen medij. Zato so najmanj učinkovite kampanje v digitalnem okolju tiste, ki so usmerjene v nič, hkrati pa v vse. In točno to so po definiciji skoraj vse “TV first” kampanje. Mogoče se sliši filozofsko, a od tu izhaja učinkovitost oz. neučinkovitost komunikacijskih aktivnosti. Uroš bo pripravil pregled dobre prakse „digital-first“ filozofije marketinga, kjer si upaš biti nekomu neviden, zato da te nekdo drug ne more spregledati.
Povezani dogodki
Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov