Živa Deu

vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi

Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi, kjer skrbi za celovito digitalno prisotnost znamke Argeta na več kot 15 trgih. Za svoje delo je prejela več nagrad, med drugim leta 2021 WEBSI naziv »digitalka leta«, leta 2024 pa DIGGIT nagrado za digitalno osebnost leta.

Pod njenim vodstvom je bila Argeta med prvimi blagovnimi znamkami v regiji, ki so generativno umetno inteligenco uporabile v kampanjah, znotraj Atlantic Grupe pa ima ključno vlogo pri vpeljevanju umetne inteligence za optimizacijo dela. Je članica Odbora za gospodarstvo in finance (OGF) pri Slovenskem olimpijskem komiteju, kjer zastopa področje digitalnega marketinga ter združuje svojo strast do športa z digitalnimi strategijami.

Živa aktivno predava o digitalnem marketingu ter s kreativno rabo tehnologije in globokim razumevanjem digitalnega okolja soustvarja komunikacije, ki premikajo meje v prehrambni industriji.

Pet generacij, pet povsem različnih digitalnih svetov – kako premagati razlike?

Živa Deu (Atlantic Grupa)

Živimo v fascinantnem obdobju digitalne evolucije, kjer moramo v enem marketinškem trenutku nagovoriti kar pet različnih generacij. Vsaka od njih je odraščala ob drugačnih tehnologijah, oblikovala različne navade in razvila unikaten način interakcije z blagovnimi znamkami. Kako torej preseči generacijske meje in ustvariti kampanje, ki resnično delujejo?

S pomočjo Global Digital Reporta in skozi praktične primere bomo spoznali, kako posamezne generacije vstopajo v stik z blagovnimi znamkami – od zvestobe televiziji pri starejših do dinamičnih interakcij pri mlajših. Vsaka generacija si zasluži svojo zgodbo. Ključ do uspeha pa ni le demografija, temveč tudi vsebinska relevantnost. Videli bomo, kako je to relevantnost mogoče doseči za vse generacije. Zanimivo za vse, ki želite biti relevantni ne zgolj »svoji generaciji«.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov