Rok Hladnik

direktor, Flat Circle

Rok Hladnik je CEO agencije Flat Circle, ene vodilnih agencij v regiji, specializirane za performance oglaševanje. Flat Circle sodeluje z ameriškimi e-commerce podjetji kot njihov growth partner, pri čemer jim pomaga pri vstopu na evropske trge in obratno – evropskim podjetjem omogoča preboj na zahtevni ameriški trg.

Njegovo delo temelji na kombinaciji naprednih podatkovnih analiz, razumevanja programatičnega zakupa oglasnega prostora, algoritmov in tržnih trendov, kar omogoča naročnikom hitro rast in obvladovanje najzahtevnejših izzivov v e-commerce svetu. S svojim timom je ustvaril okolje, kjer se strategija prepleta s kreativnostjo, vse s ciljem dosegati merljive in trajnostne rezultate. Flat Circle ni zgolj agencija, temveč strateški partner, ki s svojo agilnostjo pomaga podjetjem, da se izognejo pastem rasti – od omejenih kapacitet logistike in zalog do neusklajenih marketinških kampanj.

Hladnik ima izjemne izkušnje na področju DTC (direct-to-consumer) startupov in je osebno sodeloval pri več projektih, kjer so podjetja s prihodki v višini milijona evrov zrasla na več kot 100 milijonov letnih prihodkov. Med njegovimi dosežki so tudi projekti, kjer je podjetjem pomagal optimizirati porabo oglaševalskih proračunov po različnih kanalih, razširiti ponudbo ter pridobiti konkurenčno prednost s pomočjo podatkov.

Poleg vloge podjetnika je Hladnik velik navdušenec nad tehnologijo, kjer išče nove načine za uporabo AI, algoritmov in strojnega učenja, da bi še izboljšal učinkovitost oglaševalskih kampanj. Verjame, da uspeh temelji na nenehnem prilagajanju in učenju ter poudarja pomembnost kulture v ekipi, saj najboljše ideje vedno nastanejo v sodelovanju.

Pred ustanovitvijo Flat Circle je bil direktor Primorskih novic, kjer je pridobil dragocene izkušnje na področju trženja, medijev in vodenja timov, kar mu danes omogoča boljše razumevanje različnih poslovnih panog.

Brutalno iskren, tudi boleč, pogled na prihodnost marketingašev skozi oči AI

Simon Cetin (Iprom, Retoba) in Rok Hladnik (Flat Circle) 

V pogovoru bosta ponudila direktne, »nezamaskirane« in koristne poglede o sedanjosti in prihodnosti AI v marketingu. Ali bo AI nadomestil »googlanje« in kaj to pomeni za kampanije? Kje AI že deluje v performance marketingu? AI kot generator vsebin – priložnost ali kaos? Bo AI res zamenjal oblikovalce, copywriterje, režiserje? Kaj bodo po novem “dobre kreative”? Zakaj bo večina marketingašev »zaspala« in nikoli ne bo izkoristila AI za svoje boljše delo? Zanimivo za vse, ki razumete, da AI drastično spreminja marketing, delo in kompetence marketingašev in tega ne želite zamuditi.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov