PRAZNUJEMO 30 let
SMK je pomemben temelj slovenske marketinške stroke
Slovenska marketinška konferenca (SMK) že tri desetletja izobražuje, povezuje in opogumlja slovensko marketinško stroko, da suvereno gradi uspešno prihodnost.
Pomembno vlogo pri zasnovi prve konference so imeli mag. Janez Damjan, prvi predsednik Programskega sveta SMK, ter člani sveta: dr. Iča Rojšek, dr. Zlatko Jančič, dr. Miro Kline in dr. Boris Snoj. Pomemben zagon pa je prispeval tudi takratni upravni odbor DMS, ki so ga pod vodstvom Janeza Damjana sestavljali Jure Apih, Gregor Draksler, Zlatko Jančič, Maja Zalaznik (ex Makovec Brenčič), Lidia Pavlin, Milena Štular, Jani Toroš in Branko Žnuderl.
Že druga konferenca v Lipici je uvedla kotizacijo, vendar je kljub temu pritegnila izjemen odziv strokovne javnosti. Leta 1998 se je Slovenska marketinška konferenca preselila v Portorož, kjer je postala dvodnevni dogodek. Leto pozneje je konferenca že dobila tudi mednarodne razsežnosti, saj so s slovenskimi strokovnjaki oder začeli deliti tudi predavatelji iz Evrope, Amerike in Avstralije.
Partnerstvo s Časnikom Finance, ki se je začelo leta 2001, je dodatno utrdilo SMK kot vodilno platformo za marketinško in poslovno izobraževanje ter kot prostor za predstavitev najboljših praks.
TRIDESET LET VIZIJE znanja in predanosti
Predsednice in predsedniki programskih svetov SMK
Programske svete SMK so skozi leta vedno sestavljali strokovnjaki, ki so s svojim snovanjem programa, izborom vsebin in nastopajočih soustvarjali SMK in posledično krojili podobo stroke. Predsednice in predsedniki skozi leta so bili:

Janez Damjan

Milan Jurše

Rudi Tavčar

Maja Zalaznik

Sandi Uranc

Mateja Jesenek

Iztok Sila

Toni Balažič

Enzo Smrekar

Medeja Lončar

Maria Anselmi

Primož Hvala
MOZAIK USTVARJALCEV vsebinske podobe SMK
V tridesetih letih je skoraj sto različnih strokovnjakinj in strokovnjakov prispevalo svoje znanje, izkušnje in vizijo razvoja marketinške stroke skozi oblikovanje programa Slovenske marketinške konference. Zahvaljujemo se vsem članicam in članom Programskih svetov SMK skozi leta.Hvala za ves trud, razmislek in iskanje pravih vsebin na odru konference. Skupaj z vsemi nastopajočimi smo soustvarjali SMK ter tako izobraževali in krepili marketinško stroko.Hvala:
Aleksandra Brank
Aleksandra Kregar
Aleksandra Pisnik Korda
Aleš Falatov
Ana Verčko Grilec
Andraž Gavez
Andraž Zorko
Andreja Anžur Černič
Bogo Seme
Branko Žibret
Damijan Možina
Damijan Mumel
Darko Dujič
David Pivk
David Rozman
Davorin Šimunič
Enzo Smrekar
Eva Aljančič
Fedja Hvastija
Gregor Pilgram
Iča Rojšek
Irena Vida
Ivona Janjić
Iztok Sila
Jaka Levstek
Janez Damjan
Janja Božič Marolt
Janja Bratoš
Jernej Česen
Jure Laharnar
Jurij Giacomelli
Karmen Pangos
Klemen Selakovič
Klement Podnar
Kristina Gregorc
Ladeja Godina Košir
Leon Korošec
Maja Golob
Maja Lapajne
Maja Zalaznik
Maria Anselmi
Marjeta Tič Vesel
Martin Stariha
Maruša Grah
Mateja Jesenek
Matic Grobelšek
Matjaž Grm
Matjaž Iršič
Medeja Lončar
Mic Melanšek
Miha Žerko
Milena Štular
Mitja Pirc
Nataša Japelj
Natasa Mithans
Neil Morley
Peter Curk
Peter Frankl
Peter Vidmar
Petra Čadež
Primož Hvala
Primož Pusar
Ranko Jelača
Rok Hladnik
Rudi Tavčar
Sandi Uranc
Saša Jevšnik
Sašo Dimitrievski
Sašo Palčič
Simon Cetin
PREDAVATELJI SMK
Legende SMK odra
V tridesetih letih se je na odru SMK zvrstilo malo manj kot 1.000 različnih predavanj. Vsa so bila odgovor na aktualne izzive časa, v katerem se je konferenca odvijala.
Svoje znanje, izkušnje in primere uspešnih praks so z nami delili mnogi domači strokovnjaki, vedno pa povabimo tudi zanimive goste iz tujine.
Kar osemkrat so občinstvo prepričali Andraž Zorko (Valicon), Boris Snoj in Janja Božič Marolt (Mediana), medtem ko so si bučen aplavz v dvorani sedemkrat prislužili Bruno Završnik, Vasja Vehovar in Vesna Žabkar (EF UL).
Seznam izjemnih predavateljev nadaljujejo še Iztok Sila, Matjaž Grm in Mitja Pirc, ki so se na SMK odru z znanjem in navdihom predstavili po šestkrat.