Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel?
Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast.
Gašper Repina (Optiweb): Kaj narediti, ko prenova spletne strani prinese slabšo prodajo
Prikazani bodo koraki, kako se je ponudnik notranje opreme Dom24 soočil z upadom spletne prodaje po prenovi spletne trgovine. Z izjemno natančno prenovo komunikacijske in oglaševalske strategije ter upoštevanjem regionalnih specifik, združevanjem različnih možnosti spleta in koristi za uporabnika jim je na koncu uspelo za trikrat povečati spletno prodajo, ROI pa je zrasel za 50 odstotkov. Vsekakor odličen opomnik za vse, ki se spopadate z upadanjem ali stagniranjem številk pri spletni prodaji.
Sibila Mesarič (Studio Moderna): Kako povečati prodajo s pomočjo avtomatiziranih kampanj
V prispevku bo prikazano, kako implementirati avtomatizirane kampanje, ki imajo konsistentno dobre rezultate. V Studiu Moderna so jih testirali na širokem razponu izdelkov (ležišča, kuhinjski pripomočki, outlet spletni trgovini z naborom različnih izdelkov …) in povsod so dosegli znatno povečanje prodaje. Rešitev kombinira področji iskalnega marketinga in retargetiranja za optimalno doseganje potencialnih kupcev na dveh platformah (Google Search & Display). Izvedeli boste, kako rešitev implementirati in kakšni so učinki.
Sebastjan Barbo (Esportica): Ešport: pod radarjem ali nov »mainstream«?
Kako lahko vplivneži, najrazličnejša družbena omrežja ali video igre pomagajo vašemu podjetju pri komuniciranju z vašimi ciljnimi skupinami? V predavanju si bomo podrobneje pogledali 10 razlogov zakaj v prihodnjih letih nikakor ne smete prezreti video iger in ešporta. Z uporabo gledalcem prijaznih video iger založniki ali profesionalni organizatorji tekmovanj okoli izbranih video iger zberejo več milijonov igralcev in navdušencev po vsem svetu, najuspešnejše tekmovalce pa nagrajujejo z milijonskimi nagradnimi skladi. Kaj se lahko naučimo od njih in kako to prenesti na vašo blagovno znamko?