Nikola Vuković (Boston Consulting Group): Kako biti korak pred drugimi – trajnostno
V prispevku bomo videli, kakšne kompetence potrebuje sodobni marketing in marketingaši. Imeti strateške competence, da je lahko relevanten partner Top management. Še vedno imeti “tradicionalne” (segmentacija, 4P….). A nujno je danes razvijati tudi vsa novejša znanja, sposobnosti (IT, data, digital..). Raziskava, v katero je BCG vključil preko 200 podjetji iz različnih industrij po celem svetu, je pokazala, da znamke, ki že izkoriščajo podatke in napredne tehnologije za dostavo najboljše uporabniške izkušnje, dosegajo do 20% višje prihodke in do 30% prihranke. Tehnologija in podatki so in bodo še pomembnejši. Ampak kar so tudi ugotovili je, da so ljudje in organizacija tisti, ki naredijo resnično razliko in omogočijo vzdržno prednost pred konkurenco in stabilno rast podjetji. Dolgoročno napredek zahteva prave talente, sposobnosti in pravo organizacijsko kulturo. Ampak kako sistematično graditi prave kompetence, organizacijo, kulturo? O tem bo govora v uvodnem prispevku drugega dne konference.
Maruša Grah (Styria digital marketplaces): Imate znanja, ki se iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast?
Kakšne kandidate iščejo podjetja na področju marketinga? Kakšna znanja in izkušnje? Kakšne spretnosti? Se je to v zadnjih letih spremenilo? Ali še (že) imate kompetence, ki se danes iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? V prispevku bodo predstavljene ugotovitve analize portala MojeDelo.com o tem, kako se spreminja izbor zaželenih marketinških znanj pri slovenskih podjetjih.
Zrcalce, zrcalce na steni, povej … kako marketing in marketingarje vidijo odločevalci?
Pogled treh direktorjev slovenskih in mednarodnih podjetij na vlogo marketinga danes, kaj nam manjka in kaj pričakujejo od svojega direktorja marketinga.