Podrobnosti programa

Spoznajte in navdušite novega potrošnika

#Predavanje

Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting): Kako se znova povezati s porabniki po pandemiji?
(Reconnecting with the Post-pandemic Consumer)

Po pandemiji so potrebe podjetij, da se naučijo razumeti srca in misli porabnikov, večje kot kadarkoli. V prispevku bomo dobili vpogled v »novega« porabnika in to, kako ga razumeti. Tik pred COVID-19 je svet že doživljal disrupcije, ki so jih v glavnem spodbudili tehnološko gibanje brez primere in novi porabniški trendi. Pandemija je te dejavnike le še dramatično pospešila oziroma spodbudila. V predstavitvi bo govornik predstavil nekaj najpomembnejših porabniških trendov in primerov podjetij, ki so izjemno dobro sprejela, se odzvala ter izkoristila izzive in priložnosti (novega) sveta, v katerem živimo. Razumevanje spoznanj ni dovolj. Dandanes je raven občutljivosti ljudi izjemno visoka (strah, pomanjkanje človeških stikov, izguba dohodka, vnovično učenje, kako delati oziroma se dela učiti od doma, tehnološke motnje in podobno), zato je gradnja emocionalne povezave s porabnikom še pomembnejša kot do zdaj. Kako zgraditi dobro zgodbo, ki se bo povezala z novo realnostjo vaših strank? V predstavitvi boste dobili nekaj predlogov in primerov. Koristno za vse marketingarje, ki želijo, da so njihove blagovne znamke zmagovalke krize po pandemiji.

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo. Kar se je še pred meseci zdelo samoumevno in nepogrešljivo, je nenadoma postalo odveč – od avtomobila v zasebni lasti do odhoda na delovno mesto. Kako se lahko približamo »novemu človeku« v post-covidski dobi in ga bolje razumemo? Kako nam pri tem pomagajo antropološki pristopi? In kako te pristope, ki nam zagotovijo »bogate podatke«, kombiniramo s t. i. »velikimi podatki«? Prispevek bo ponudil odgovore na ta vprašanja in pojasnil, kako s povezovanjem pristopov celostno spoznavamo ljudi in jim zagotovimo bolj smiselne izdelke in storitve ter marketinške rešitve.