V pogovoru bomo gostili managerje, ki vodijo podjetja, znamke, ki rastejo in imajo visoke cilje tudi v obdobju, ki prihaja. Gostili bomo Matjaža Grma (Adria Mobil) in Gregorja Potočarja, izvršnega direktorja Infobipa.
Infobip s sedežem v Vodnjanu je podjetje, ki je nedavno doseglo vrednost 1 milijarde dolarjev. Iz malega istrskega kraja so prodrli po celem svetu. Nevede vsi uporabljamo njihove rešitve. Kakšni so njihovi načrti za rast? Kako jih bodo dosegli? Kakšni bodo izzivi marketinga pri doseganju rasti v naslednjih mesecih?
Adria Mobil je vodilni proizvajalec prikolic in avtodomov. Marsikdo bi rekel, da gre za panogo, kjer je vse znano že leta, kjer inovativnost in preboj novih znamk ni možna. Adria Mobil je osvojil vodilno pozicijo na številnih evropskih trgih v zadnjih letih. Letos to pozicijo samo krepi. Kje je ključ uspeha in na kaj stavijo v prihodnje? Vse se vrti okoli blagovne znamke, izdelka in prodaje. Kako do dobro narediti bomo izvedeli v pogovoru. (*)