Domen Rozman je leta 2004 je v družbi prijateljev in s pomočjo male prožne ponjave začel zabijati koše. Iz strasti je nastala akrobatska skupina Dunking Devils, ki si je z že več kot 2000 nastopi v 49 državah sveta na kar 5 kontinentih utrdila pot do uspeha. Domen z growth hacking metodami že 15 let ustvarja viralne kampanje, ki so bile ključne za svetoven uspeh in prepoznavnost Dunking Devilsov. V svoji bogati karieri je na odru kot akrobat zbral več kot 1000 nastopov, predaval pa je med drugim že na TEDxu, Slovenskih Gazelah, Websiju, Univerzi v Mariboru in Ljubljani, konferenci NETpro, Pravi Ideji, Diggitu in na delavnicah Marketing Magazina. Pandemija pa je marca 2020 Dunking Devilse pustila popolnoma brez nastopov in posledično brez dohodka. Zato je Domen z ekipo moral pivotirati v drugo dejavnost, druge izbire niso imeli. Sledeč svojemu motu: “Obstaja ena prava smer. Navzgor!” je Dunking Devilsom avgusta 2020 le uspel tako željen preboj in sicer v digitalnem svetu. Domen zato danes vodi ekipo kreativcev, ki sestavljajo agencijo Dunking Devils Studios ter ustvarjajo marketinške kampanje in videe, ki jih je videlo že več kot 300 milijonov ljudi po vsem svetu. Trenutno največ časa posveti omrežju TikTok, sam mu namreč pravi družbeno omrežje prihodnosti. Z ekipo za priznane slovenske blagovne znamke namreč vodi TikTok profile na ključ. Na TikTok so tako s pomočjo ekipe Dunking Devils Studios vstopili že Dormeo, Leone, Aleja, CityPark, Sola in mnogi drugi.