Mag. Gorazd Kos v marketingu Telekoma Slovenije skrbi za oblikovanje ponudbe fiksnih telekomunikacijskih storitev v enoti Smart Now, kjer posebno pozornost posvečajo enostavnosti ponudbe in dobri uporabniški izkušnji cenovno najbolj občutljivih strank. Njegovo delo obsega načrtovanje in koordinacijo tržnih aktivnosti prek različnih kanalov, razvijanje storitev, ki sledijo potrebam strank ter ustvarjanje pogojev za doseganje boljših prodajnih rezultatov. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je zaključil magisterij znanosti s področja ekonomije s temo inovativne uporabe novih tržnih poti. V več kot 10-ih letih v marketingu Telekoma Slovenije in v hčerinskih podjetjih TSmedia ter Najdi je sodeloval pri razvoju internetnih storitev in pri prenovi poslovnih procesov, pred tem pa je 5 let skrbel za prodajo na tujih trgih v Leku in Tosami.
Zakaj se splača priti poslušat nastop?
Ker ne smemo pozabiti, da je cena eden najpomembnejših elementov, ki vpliva na uspešnost podjetja. Pokazali bomo, da je tudi k oblikovanju cene mogoče pristopiti na inovativen način in s premišljeno uporabo cenovne politike doseči velike učinke. Na primeru bomo pokazali, kako smo z drugačno cenovno politiko uspešno motivirali tudi naše prodajalce in jim omogočili, da so lažje prodali bolj bogat paket storitev. Izvedeli boste, kako lahko tudi vi uspešno pritegnete kupce brez uporabe klasičnih cenovnih popustov, jih nagovorite s ceno in prepričate z boljšo ponudbo. Kako bolj kot ceno izpostavite vrednost. V marketingu obstajajo tudi hitre rešitve. Eno takšnih bomo predstavili tudi vam. Si lahko privoščite, da je ne spoznate?