Klaus-Dieter Koch

ustanovitelj, BrandTrust

BIOGRAFIJA

Klaus-Dieter Koch je eden izmed najbolj izkušenih svetovalcev na področju strategije razvoja blagovnih znamk v Evropi: že zelo zgodaj se je osredotočil na idejo blagovne znamke kot orodja za upravljanje in že več kot 25 let svetuje korporacijam in srednjim podjetjem o tem, kako lahko z uporabo svoje blagovne znamke povišajo vrednost podjetja. Svoje izkušnje na področju blagovnih znamk je uporabil že pri več kot 300 projektih v različnih poslovnih sektorjih. Nekatere izmed njegovih strank so: Engadin St. Moritz, Rauch Fruchtsäfte, Julius Meinl, Stabilo, Madeleine Mode, Mustang, UPC Cablecom in Axpo. Leta 2003 je ustanovil BrandTrust, ker je izjemne neizkoriščene možnosti upravljanja blagovnih znamk prepoznal kot gonilo vrednosti za korporacije in institucije. Vse od takrat uspešno pomaga odločevalcem s svojo edinstveno kombinacijo strasti, strokovnega znanja in iznajdljivosti. Številnim vodjem blagovnih znamk je pomagal najti rešitve za izzive, kot so upravljanje blagovnih znamk v digitalni dobi, razlikovanje od konkurence, skladnost blagovne znamke (brand fit) v prihodnosti in upravljanje vodenja, ter sistematično izkoristiti njihove podjetniške zmogljivosti.

Klaus-Dieter Koch veliko predava o tematikah, kot sta upravljanje blagovnih znamk in upravljanje digitalnih blagovnih znamk na univerzah in poslovnih šolah, s čimer širi znanje o moči blagovnih znamk. Vrsto let je sodelavec na mednarodni poslovni šoli ZfU International Business School v Zürichu. Je tudi iskan govornik na mednarodnih poslovnih kongresih in konferencah o blagovnih znamkah, kjer CEO in vodjem blagovnih znamk kratko in jedrnato, a očarljivo zabavno predstavlja kombinacijo prepričljivih dejstev in navdihujoče vsebine.