Mark Adams

podpredsednik in vodja inovacij, Vice

Mark je serijski podjetnik in nagrajeni svetovno vodilni mislec, ki deluje na preseku tehnologije, zabave in gradnje blagovnih znamk. Sodeloval je z največjimi zvezdniki in najvišjimi vodjami podjetij pri razvoju ter preobrazbi njihove blagovne znamke, trenutno pa je višji podpredsednik in vodja inovacij medijske hiše Vice, ki se je iz skromne tiskane revije razvila v več milijard vredno medijsko skupino s pisarnami v 40 državah. Vodi ga poslanstvo, da bi demokratiziral svoje znanje in do leta 2025 izboljšal digitalne spretnosti 10 milijonov ljudi, kar ga je doslej popeljalo v več kot sto držav. Mark na teh srečanjih poda iskren, odkrit in zabaven pogled na sodobno stanje v trženju, ustvarjalnosti in inovacijah.

Za Markom je precej razburljivo leto. Začelo se je s časopisom The Guardian, ki mu je podelil naziv Star of Tech City (Zvezda Tech Cityja) in ga pri tem opisal kot »enega od ljudi, ki spreminjajo svet in pomagajo spodbujati gospodarsko rast«. Sledile so uvrstitve na sezname najpomembnejših svetovnih tehnoloških podjetnikov Silicon 60, najvplivnejših Londončanov, največjih Britancev časopisa The Sunday Times, vodilnih posameznikov v digitalni industriji Združenega kraljestva spletne strani The Drum in desetih najboljših v digitalnem svetu podjetja Debrett’s, posnel pa je tudi govor za organizacijo TED, ki je kmalu dosegel več milijonov ogledov.

Markova pot se je začela leta 2003, ko je odprl prvo svetovalno podjetje na področju digitalne preobrazbe za slavne in javne osebe in postal nepogrešljivi digitalni mojster največjih hollywoodskih zvezd. Podjetje je kmalu prevzela največja svetovna agencija za talente William Morris Endeavour, Mark pa je postal prvi glavni digitalni direktor v zabavni industriji.

Po uspešni digitalni preobrazbi več kot sto blagovnih znamk iz zabavne industrije in javnih osebnosti – od Lady Gaga in Usherja do Buckinghamske palače in Baracka Obame – je Mark ustanovil novo podjetje, da bi nabrano znanje in izkušnje uporabil pri vodenju digitalne preobrazbe potrošniških blagovnih znamk.

Markovo novo podjetje je v neposrednem sodelovanju z glavnimi vodjami nekaterih največjih svetovnih podjetij oblikovalo strategijo in usposobilo ekipe, ki so vodile digitalno preobrazbo teh podjetij. To podjetje je leta 2015 prevzela medijska hiša Vice Media, kjer je Mark kot višji podpredsednik in vodja inovacij pripomogel k preobrazbi podjetja iz skromne tiskane revije v več milijard vredno medijsko skupino, ki nagovarja predvsem mlajše občinstvo, pri tem pa je osvojil več levov na festivalu Cannes Lions in emmyjev ter celo več nominacij za oskarja.