Strateginja. Trženjska strokovnjakinja. Ljubiteljica športa na prostem.
S 15 leti izkušenj na vodstvenih položajih različnih trženjskih in komercialnih delovnih mestih v mednarodnih podjetjih, je pridobila pomembne izkušnje na področju tržne strategije, preoblikovanja, upravljanja s proizvodi, komunikacije in trženja blagovne znamke v podjetju Telco ter na področju informacijsko-komunikacijsko tehnologije (IKT).
Združuje komercialne prakse z miselnostjo, naravnano k zmagi, kar vodi h krepitvi blagovnih znamk in zagotavljanju rasti. Je vodja več preobratov podjetij, pospešuje razvoj podjetja in povečuje tržni delež.
Ima izkušnje z upravljanjem proračuna v višini več sto milijonov eurov, baze z več kot milijon strank in ekipe + 80 zaposlenih. Zasedala je vodilne položaje na področju trženja proizvodov, komunikacij, mnenj potrošnikov, digitalne prodaje in digitalnih platform, uvajanja digitalnih pobud, usmerjanja strateških preobrazb in vodenja celotnih komercialnih organizacij za uspešno repozicioniranje blagovnih znamk.
Je močnega prepričanja, da so ljudje zmožni čudežev, če se jih spoštuje in jim je dana svoboda, da si sami postavljajo cilje, so aktivni del organizacije in so deležni močne timske podpore. Tradicionalni hierarhični birokratski načini organizacije dela ji vsekakor niso blizu.
Sedaj se osredotoča na inovativne poslovne modele, dizajnersko razmišljanje in metodologijo skrum. Z vodenjem digitalne preobrazbe znotraj organizacij je pridobila veliko izkušenj na tem področju, s ciljem v mislih, da bi vse znanje in spretnosti upravljanja uporabila v večjih in bolj konvencionalnih podjetjih.
Kompetence:
Strategije komercialne učinkovitosti │ Trženje │ Blagovne znamke in tržno komuniciranje │ Trženje izdelkov (razvoj, predlogi, oblikovanje cen, tržna strategija) │ Preoblikovanje in preobrazba │ Metodologija skrum │ Poslovni preobrati │ Digitalna prodaja in skrb za potrošnike │ Digitalni marketing in socialni mediji │ Digitalna strategija │ Obveščevalna dejavnost, usmerjena v potrošnike (upravljanje s podatki/analiza) │ Go-to-market strategije │ Informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) │ Skrb za potrošniško izkušnjo │ Interoperabilnost