Nina Jagodic je vodja marketinškega oddelka visokotehnološkega podjetja Red Pitaya, ki je svojo zgodbo začelo na kickstarterju, njihove prebojne rešitve pa danes uporablja že več kot 30.000 zadovoljnih uporabnikov po celem svetu. S pomočjo inovativnih marketinških pristopov je podjetje v zadnjih letih uspešno sodelovalo z vodilnimi svetovnimi podjetji in inštituti, kot so NASA, Bosch, Siemens, Apple, Ford in podobni.
Z gverilskimi pristopi in strategijo, prilagojeno zahtevnemu visokotehnološkemu trgu, je Nina poskrbela za digitalno transformacijo, ki je v zadnjem letu podjetju prinesla višjo prepoznavnost in večji tržni delež. Nina se kot vodja digitalne preobrazbe osredotoča na vsebinski marketing, »growth hacking« metode in avtomatizacijo marketinških procesov v tesnem sodelovanju s prodajo.
Nina Jagodic je magistrirala na programu IMB Ekonomske fakultete v Ljubljani, ki se že zadnjih nekaj let uvršča na seznam najboljših management programov na svetu po lestvici Financial Times. Nina že drugo leto zapored deluje kot mentorica mladim talentom v organizaciji mentorskega programa MBA Radovljica, kjer z veseljem predstavlja primere iz prakse in nove metode marketinga, svoje izkušnje pa je začela pridobivati že med študijem kot predsednica Management Groupa.