Simon Struna je strokovnjak za programatični ekosistem v družbi iPROM in eden izmed vodilnih poznavalcev adtecha v regiji Adriatik.
V družbi iPROM intenzivno sodeluje pri razvoju novodobnih oglaševalskih platform in programatičnih tržnic ter raziskuje možnosti integracije oglasnih vsebin v internet stvari. Sodeloval je pri razvoju tehnološke rešitve iPROM Cloud in najbolj izpopolnjene oglaševalske platforme v regiji Adriatik iPROM Programmatic Platform, ki postavlja nove mejnike v tako imenovanem spletu 3.0.
Kot strokovnjak za programatični zakup in avtomatizirane oglaševalske rešitve sodeluje pri različnih projektih za domače in tuje blagovne znamke. Svoje znanje predaja v sklopu številnih domačih in tujih konferenc (Sempl, Diggit, Weekend Media Festival, Digital Days, IAB Europe). Je tudi dejaven član odborov Programmatic Trading Committee in Legal Committee v okviru združenja IAB Europe. Prepričan je, da spremembe v hitro razvijajočih se digitalnih okoljih pomagajo podjetjem krepiti njihove konkurenčne prednosti, in verjame v potencial spletnega oglaševalskega ekosistema, kjer je moč decentralizirana in razprašena med več igralcev, zasebnost uporabnikov pa je njihova najvišja vrednota.