Vesna Hajnšek

menedžerka za raziskovanje trga in strateški marketing, Swarovski

Vesna Hajnšek je menedžerka za raziskovanje trga in svetovalka za strateški marketing pri podjetju Swarovski. V njeni domeni so razumevanje porabnikov, trga in konkurence ter prilagajanje marketinških aktivnosti na podlagi pridobljenih informacij. Med drugim skrbi za razumevanje vpliva marketinga na odnos porabnikov do podjetja ter njegove ponudbe, optimizacijo izdatkov za marketing in svetuje pri oblikovanju trajnostne strategije podjetja.   

Kariero je začela v Sloveniji s sodelovanjem pri organizaciji Slovenskega oglaševalskega festivala in Zlatega bobna, nadaljevala pa pri PM – poslovnih medijih, Belinki in Abanki. V prostem času je bila članica Perpetuum Jazzila, kjer je bila tudi del PR-ekipe. Svojo strast do razumevanja dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost marketinga, je prelila v korporativno stran tržnega raziskovanja in svetovanja v mednarodnih vodah. Tako je v zadnjih 12 letih dela pri uspešnih mednarodnih podjetjih (Procter & Gamble, Coty, Wella in Swarovski) imela prste v vseh fazah marketinga: od inoviranja nove ponudbe in oblikovanja strategij do prilagajanja globalnih marketinških aktivnosti za posamezne trge, izboljšav komunikacijskih kampanj in optimiziranja marketinških izdatkov. Pri svojem delu resnično verjame, da se marketinški uspehi rodijo iz trdnih temeljev poznavanja porabnikov, konteksta in lastnega poslovanja, ki dajejo krila kreativnosti.