Andraž Gavez, lastnik, BAMchocolate.com
“Subjektivni pogled posameznika je vedno drugačen od objektivnega pogleda. Če bi vsi to upoštevali, bi lahko delali bistveno bolje, hitreje, učinkoviteje.”
Koliko SMK-jev ste se v svoji karieri že udeležili?
Nekje med pet in deset je pravi odgovor.
Kako gledate na vlogo marketinga danes, ob bogatih izkušnjah, ki jih imate, in kako drugače je to od tega, kako ste na marketing gledali ob začetku vaše kariere?
Marketing je v velikih sistemih prepočasen. Čeprav to do določene mere razumem, menim, da bi se morale tudi v velikih sistemih organizirati majhne, agilne marketinške start-up ekipe, ki bi lahko hitro opravile svoje delo in se sproti prilagajale. Marketing lahko primerjam s športom, z nogometom. Tudi danes so nogometaši drugačni, imajo nutricioniste, fizioterapevte, maserje. Enako je z marketingom. Vse se dogaja na bistveno višjem nivoju.
Zakaj marketing – zakaj vztrajate v marketingu, kakšno motivacijo vam daje?
Marketing in kuhanje sta moji strasti. Z marketingom se ukvarjam večji del svojega poslovnega in zasebnega življenja. Morda celo nekoliko preveč in manj z drugimi poslovnimi funkcijami v podjetju, s katerimi bi se tudi moral.
Kako se SMK po vašem razlikuje od drugih dogodkov? Kaj je prednost SMK pred drugimi?
SMK je edinstven in največji marketinški dogodek. Na SMK pridejo tudi tisti, ki nimajo časa. Če si izberejo en dogodek, ki se ga v letu udeležijo, je to SMK.
Katere najpomembnejše “lekcije” ste se naučili, ko ste pri svojem delu morda naleteli na neuspeh?
Subjektivni pogled posameznika je vedno drugačen od objektivnega pogleda. Če bi vsi to upoštevali, bi lahko delali bistveno bolje, hitreje, učinkoviteje, in pri tem tudi bolje komunicirali.