Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
„Najpomembnejša lekcija je, da so podatki tisti, s katerimi lahko utemeljiš svoje notranje zaznavanje, kam bodo šli svet, družba in podjetje.“
Koliko SMK-jev ste se v svoji karieri že udeležili?
Gotovo več kot desetih, še pomnim ne več.
Kateri je ključni vpogled, ki bi ga kot član Programskega sveta SMK želeli sporočiti skozi program letošnje SMK?
SMK je vselej bila stičišče stroke, obisk konference pa zelo pomaga pri tem, da napreduješ, tako poklicno kot osebno. S SMK rasteš. Ne pridobiš samo novega znanja in ga utrjuješ, ampak se tudi dobro zabavaš in spoznaš nove ljudi.
Katero je osnovno vprašanje, ki si ga moramo zastaviti marketingaši v letu 2025?
Marketingaš je danes vse: digitalno vešč poznavalec celotne družbe, podjetja, v katerem deluje, panoge, mora pa biti tudi prodajno, razvojno in finančno vešč ter še kako kreativen. Združuje znanje o podatkih z notranjim občutkom, trdo z mehkim.
Najbolj pomembno je, da marketing preseže svoj mehur, v katerem žal prepogosto domuje. Kako še bolj ven iz njega!?
Kateri so tisti temelji marketinga, ki ne glede na spremembe ostajajo isti?
Nikoli ne smemo pozabiti na osnovno poslanstvo in korenine.
Kako gledate na vlogo marketinga danes, ob bogatih izkušnjah, ki jih imate, in kako drugače je to od tega, kako ste na marketing gledali ob začetku vaše kariere?
Kot rečeno, marketing se je razširil na vsa področja posla in družbe. Včasih je šlo predvsem za tržno komuniciranje.
Zakaj marketing – zakaj vztrajate v marketingu, kakšno motivacijo vam daje?
Marketing je razvojno celosten in je še kako pomemben za rezultate. Pa tudi v veselje mi je.
Kako se SMK po vašem razlikuje od drugih dogodkov? Kaj je prednost SMK pred drugimi?
SMK je dogodek, na katerem največ pridobiš. Pika.
Kateri marketinški trend je po vašem mnenju najbolj zaznamoval zadnjih 30 let?
Multidisciplinarnost.
Kakšno napoved bi danes dali marketingu za čez 30 let? Kaj vas najbolj navdušuje glede prihodnosti marketinga?
Marketing je prihodnost, ki jo bo zaznamovalo predvsem široko védenje.
Katere najpomembnejše “lekcije” ste se naučili, ko ste pri svojem delu morda naleteli na neuspeh?
Najpomembnejša lekcija je, da so podatki tisti, s katerimi lahko utemeljiš svoje notranje zaznavanje, kam bodo šli svet, družba in podjetje. Ko sem se zanašal samo na svojo intuicijo, sem naredil več napačnih odločitev. A brez intuicije in kreativnosti tudi ob vseh podatkih ne gre.