Uroš Svenšek Intervju

vodja digitala, Agencija 101

Uroš Svenšek, vodja digitala, Agencija 101
“Uporabnik je postal je ‘digital-first’, zato je čas, da marketing pogumno stopi iz kalupov tradicije, analogne klasike in miselnosti ‘vedno smo tako delali’.”

Koliko SMK-jev ste se v svoji karieri že udeležili?
Moj prvi SMK je bil šele 27., ki sem se ga udeležil kot predavatelj. Takrat sem imel preveč skrbi s ponavljanjem svojih slajdov, tako da nisem kaj dosti poslušal. Na naslednjih dveh pa sem bil že pozoren poslušalec.

Kateri je ključni vpogled, ki bi ga kot član Programskega sveta SMK želeli sporočiti skozi program letošnje SMK?
Kot digitalec predvsem poudarjam, da uporabnik danes zabavo, novice, informacije in kmalu tudi šport primarno zajema digitalno. Postal je “digital-first”, zato je čas, da marketing pogumno stopi iz kalupov tradicije, analogne klasike in miselnosti “vedno smo tako delali”.

Katero je osnovno vprašanje, ki si ga moramo zastaviti marketingaši v letu 2025?
Ob vseh spremembah, ki pretresajo svet marketinga, se pogosto spomnim, izjave Jeffa Bezosa, da ga neprestano sprašujejo, kaj se bo čez 10 let najbolj spremenilo, nihče pa ga ne vpraša, kaj bo ostalo popolnoma isto. Po njegovem je to drugo vprašanje (naj)bolj pomembno.

Kako gledate na vlogo marketinga danes, ob bogatih izkušnjah, ki jih imate, in kako drugače je to od tega, kako ste na marketing gledali ob začetku vaše kariere?
Na tej točki se ne spomnim več niti, zakaj sem v marketingu začel, torej zakaj sem na faksu vpisal tržno komuniciranje na FDV. Spomnim se samo, da mi je stric, ko je to izvedel, rekel: “To, mali, v marketingu je d’nar.”

Kako se SMK po vašem razlikuje od drugih dogodkov? Kaj je prednost SMK pred drugimi?
Za moj okus ima SMK, vsaj kar se konferenc slovenske pridelave tiče, najboljša in najbolj konkretna predavanja. Eden izmed glavnih razlogov je zagotovo, da Primož pri dogovoru s predavatelji res neumorno vztraja, naj bodo čim bolj praktični.