Viktorija Radojević Mavrič Intervju

direktorica marketinga, Mercator

Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga, Mercator
“Brez močnih temeljev se tudi najbolj dodelane marketinške strategije lahko hitro zamajejo.”

Koliko SMK-jev ste se v svoji karieri že udeležili?
Odkar sem prišla v Slovenijo, sem bila na vseh – torej do danes na sedmih. SMK je zame nepogrešljiva stalnica, ki mi omogoča vpogled v aktualne trende, izmenjavo znanja in priložnost za srečanje z izjemnimi strokovnjaki.

Kateri so tisti temelji marketinga, ki ne glede na spremembe ostajajo isti?
Čeprav se trendi v marketingu nenehno spreminjajo, je ključno, da se vračamo k osnovam. Na temeljih, kot so 4P, gradimo in jih nadgrajujemo z inovacijami ter sodobnimi pristopi. Brez močnih temeljev se tudi najbolj dodelane marketinške strategije lahko hitro zamajejo.

Zakaj marketing – zakaj vztrajate v marketingu, kakšno motivacijo vam daje?
Marketing je srce vsakega podjetja, saj se vse začne in konča pri uporabniku. Razumevanje njegovih potreb, želja in vedenja me izjemno motivira. Ko k temu dodamo še kreativnost, merjenje učinkovitosti in uvajanje inovacij, dobimo dinamično področje, ki nikoli ne postane dolgočasno. Marketing je zame več kot delo – združuje logiko, čustva in ustvarjalnost.

Kako se SMK po vašem razlikuje od drugih dogodkov? Kaj je prednost SMK pred drugimi?
SMK ni le konferenca. Je pravi vrtinec najboljših strokovnjakov, idej in praks v marketingu. Njena prednost je zagotovo izjemen program, ki združuje najbolj aktualne trende in poglobljeno strokovno vsebino. Poseben pečat SMK dajo udeleženci. Zbere se veliko raznolikih posameznikov z vseh vetrov. Pika na i je, da ni dogodek le za marketingaše, ampak pritegne tudi vodilne iz podjetij, ki si želijo bolje razumeti marketinške trende in jih strateško vključiti v svojih organizacijah.

Katere najpomembnejše “lekcije” ste se naučili, ko ste pri svojem delu morda naleteli na neuspeh?
Radi rečemo, da neuspeh ne pomeni konca sveta, če se iz njega nekaj naučimo. Sama pa bi k temu dodala, da padec sam po sebi ni neuspeh. Neuspeh je, če se ne poberemo nazaj. Vsaka napaka je priložnost za rast in izboljšanje. Ključno je, da si pripravljen prilagoditi strategijo, poslušati in slišati ter nikoli ne odnehati. Marketing ni popolnoma varen teren, a ravno to prinaša možnosti za preboje, ki jih potrebujemo, če želimo rasti.