Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

6320, Ladjedelniška Reber 15, 6320 Portorož - Portorose

Lokacija: 12. nadstropje

Tloris:

Povezani dogodki

  • čet 29. Maj, 2025 19:00

    Marketinška odličnost 2025 – podelitev nagrad

  • pet 30. Maj, 2025 14:00

    MOČ PREPLETA UČINKOVITOSTI IN ESENCE: Kako se bojevati z vse višjimi pričakovanji in sočasno ohraniti skrb za svoje bistvo?

    Aleš Vičič (Sprememba): Upajte si preveriti temeljne psihološke koncepte za svojo učinkovitost Ne bomo govorili o sreči, zadovoljstvu …, ampak nam bo Aleš Vičič nastavil ogledalo, koliko sledimo psihološkim konceptom, k…
  • pet 30. Maj, 2025 12:15

    MOČ DIGITALNEGA SVETA: Dilema »digital ali nedigital« ni pomembna – edini pravi temelj je relevantnost

    Uroš Svenšek (Agencija 101): »Digital first« filozofija marketinga v praksi: upati si biti za nekoga neviden Tradicionalni mediji so množični mediji, ki želijo oziroma morajo biti relevantni za vse. Zato Uroš Svenšek ve…
  • pet 30. Maj, 2025 11:05

    MOČ PODATKOV ZA PRAVE ODLOČITVE

    Anže Hribar (iPROM): Marketinška analitika z UI – »adijo, čakanje« in »dober dan, kakovostnejše odločitve« Gore podatkov iz programov zvestobe, spletnih trgovin, digitalnih marketinških akcij ali prodajnih mest … Kako n…
  • pet 30. Maj, 2025 09:00

    MOČ STRATEŠKEGA RAZMIŠLJANJA: Kako učinkovito razmišljati več korakov naprej?

    Duško Pavasović (King of Games): Marketing je kot šah – če želiš zmagati, moraš misliti več potez vnaprej V marketingu, tako kot v šahu, vsaka poteza šteje. Strategija mora biti premišljena, in kdor zna gledati več kora…
  • čet 29. Maj, 2025 17:00

    MOČ MARKETINGA: Dirigirajte poslovni uspeh svoje znamke

    Nikola Vuković (Adidas): Kako sta globalni znamki s tremi črtami uspela vrnitev in  obrat k vnovični rasti? Zakaj se je legendarna športna blagovna znamka Adidas v letu 2022 znašla v razmerah, ki so vodile k upadu vredn…
  • čet 29. Maj, 2025 11:00

    MOČ TRENDOV: Kako jih prepoznati in pametno uporabiti?

    Anne Lise Kjaer (Kjaer Global): Porabniki 2035 – kako prepoznati trende in jih pametno uporabiti? Anne Lise Kjaer je priznana futuristka, znana po svoji strokovnosti na področju napovedovanja trendov, inovacij in razmiš…
  • čet 29. Maj, 2025 09:00

    MOČ POGUMA: Drzne odločitve za prebojne rezultate

    Zenel Batagelj (Valicon): Pogum za nujne spremembe bo kar v redu Slovenski marketing pogosto temelji na zadovoljevanju srednjega sloja – imeti veliki srednji sloj je super. Ampak, groza – srednji sloj izginja. Naših kup…
  • tor 30. Maj, 2023 22:00

    Zabava v News Cafe

    Zabava z DJ-jem in udarnim glasbenim presenečenjem.…
  • tor 30. Maj, 2023 19:00

    Podelitev nagrad Marketinška odličnost

    Marketing je srce podjetja, je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Le najboljši v svoji stroki si lahko prislužijo nagrado Marketinška odličnost, zato smo prepričani, da tudi vaš pro…