MARKETINŠKA odličnost








Veliko nagrado Marketinška odličnost 2024 smo podelili podjetju Petrol d. d., Ljubljana, predvsem zaradi dolgoročne usmerjenosti podjetja v uporabnika, kjer pa ima pri vseh predstavljenih aktivnostih marketing vlogo gonilne sile.
Nagrado v kategoriji Odličnost marketinške strategije je prejel NLB s prijavo Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB, ki je komisijo prepričala z odlično postavljeno dolgoročno marketinško strategijo, pri kateri je jasno viden razvoj in krepitev vloge marketinga.
V kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost je nagrado prejel projekt Atlantic Grupe Donat – Poskrbite za svoji prebavo. Poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.
V tretji kategoriji smo imeli kar tri zmagovalce; Petrol s Prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO v podkategoriji Novost ali inovacija na enem od 7P ; Poslovni sistem Mercator s Prenovo lojalnostnega sistema Pika v podkategoriji Nov poslovni model in Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov ter Atlantic Grupa Argeta – enaka srčnost in enaka predanost zaslužita enako podporo v podkategoriji Odziv na izredne okoliščine.
Posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj si je prislužil Marles s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles.
Več o zadnjih zmagovalcih in podelitvi si lahko preberete tukaj.