Jure Laharnar je sedem let izkušenj nabral predvsem na področju vplivnostnega marketinga in učinkovitostnega oglaševanja. Kot CMO digitalne agencije je vodil ekipo oglaševalcev in kreativnega oddelka pri podjetju AdStar, kjer je svoj pečat pustil na več projektih. Kot vodja projekta je štiri leta skrbel za marketing in razvoj blagovne znamke Shine Brown, ki je v letu 2021 prvič presegla 10 milijonov evrov letnega prometa. V štirih letih so izpeljali več kot osem tisoč sodelovanj z vplivneži in ustvarjalci vsebin ter blagovne znamke popeljali z nič na več kot milijon sledilcev na družbenih omrežjih. Konec leta 2021 je delo v agenciji končal in se posvetil svetovanju.
Kot svetovalec sodeluje s podjetji in jim pomaga pri vzpostavitvi marketinške strategije na družbenih omrežjih, izdelavi identitete blagovne znamke ter izobraževanju kadra.
Prav tako ponuja mentorstvo in pomaga pri razvoju zagonskih podjetij. Sodeloval je s podjetji, kot so SWY Brand, Zlata ptička, Deltahub …, in to si želi nadaljevati.
Jure verjame, da so trenutno najpomembnejši agilnost, razumevanje trga ter potrošnikove pozornosti. Lani je soustanovil podjetje Buzzverse, ki blagovnim znamkam ponuja trženje na Tiktoku in izdelavo oglasnih videov za vse platforme.
