Marko Čadež je svoje izkušnje nabiral kot ustanovitelj, direktor in tehnični vodja razvoja v različnih podjetjih, od leta 2002 pa uspešno vodi lastno podjetje Best Travel Store, Inc (BTS) v Los Angelesu, ZDA. Podjetje, ki se ukvarja z marketingom in prodajo mednarodnih letalskih vozovnic ter s celovito podporo kompleksnih logističnih procesov pri letalskih prevozih, je leta 2019 zraslo do $230M prodaje in $4M EBITDA ter 50 zaposlenimi v šestih državah na treh kontinentih. BTS ima konkurečno prednost pred multi-milijardnimi velikani na ameriškem trgu, kot sta Expedia in Priceline zaradi napredne rabe umetne inteligence. Le-ta avtomatično upravlja s preko 1.5 milijona dnevnih poizvedb za poti in cene letalskih prevozov in z zbirko preko 3.300 milijard pretekih iskanj. Pridobljene podatke se uporablja za napoved prihodnje cene, ki koristi tako kupcem za odločanje o najboljšem trenutku za nakup in hkrati poganja več iskanj na sekundo z napovedjo, katere kombinacije poletov se izplača iskati na dani mednarodni relaciji. BTS uporablja umetno inteligenco tudi za pospeševanje prodaje s pomočjo personalizacije ponudb, kjer se združuje znanje o preteklih iskanjih, nakupih in preferencah posameznika s tokom dnevnih ponudb, ki presega 2 milijardi. Rezultat so ponudbe, ki so v celoti prilagojene posamezniku, tako po vsebini in ceni, kot tudi v izboru optimalnega časa za prikaz trenutno relevantne vsebine. Rezultati uspešnosti vsake odločitve ali akcije so neprestano snemani in se uporabljajo tako za samodejno kot tudi za vodeno in nadzirano izboljšavo vsebine in procesov. Marko je s svojim znanjem podatkovnih znanosti prinesel v Enetro orodja in izkušnje za hranjenje, analizo ter napovedovanje trendov in izidov na osnovi ogromnih podatkovnih zbirk (big data), kar je ključna konkurenčna prednost podjetja pred ostalimi, ki nimajo tovrstnega znanja in/ali izkušenj z ogromnimi količinami podatkov.
