Uroš Mihelčič

vodja marketinga Skupine Titus

Uroš je izkušen marketinški strokovnjak, ki je upravljal blagovne znamke na globalni in regionalni ravni. Skrbi za marketinško strategijo, 360-stopinjsko komunikacijo in digitalizacijo trženjskih procesov. Kot vodja marketinga Skupine Titus zagotavlja konsistentnost blagovne znamke na globalni ravni ter prilagajanje komunikacije za B2B in B2C segmente. V B2B segmentu vodi znamko prek Account-Based Marketinga (ABM), v B2C pa skozi trade marketing kanale, kjer zagotavlja usklajenost sporočil in trženjskih aktivnosti. Njegova ekspertiza vključuje digitalizacijo Customer Journey-ja, ki povezuje vse faze – od prvega stika in spletnih kanalov za odločanje do prodaje ter poprodajne podpore prek internih digitalnih orodij. V okviru digitalnih aktivnosti blagovne znamke Titus je v štirih letih dosegel organsko povečanje sledilcev za 1.500 %, povečanje prometa na spletni strani za 650 % ter 20 % letno rast organskega prometa. Pred tem je vodil blagovno znamko Ford, kjer je v B2C segmentu skrbel za repozicioniranje znamke v mlajšo ciljno skupino ter razvoj digitalnega komunikacijskega kanala blagovne znamke.