Razpis

Zbiramo primere izjemnih praks za 23. SMK
Rok za prijave je sreda, 13. februarja 2018.

Marketing in CMO v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje – veliko težav. Ampak na SMK ne bomo govorili o težavah, o preteklosti. Na 23. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 23. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj bo v marketingu drugače.

Na letošnjem SMK želimo pokazati, kakšen bo uspešen marketing jutri. Zakaj govorimo o novem marketingu? Ker se je okolje v zadnjih letih tako korenito spremenilo, da mora tudi marketing oziroma marketingarji spremeniti oziroma prilagoditi svoje koncepte delovanja.

Ker so potrošniki drugačni, so drugačni tudi poslovni modeli. Zato mora biti tudi marketinški koncept drugačen. Ne pomeni, da moramo sesuti 4P, 7P, 20C, moramo pa jih preoblikovati. Letošnji SMK želi pripomoči k preoblikovanju marketinga in marketinških konceptov. Marketing potrebuje nov, drugačen koncept delovanja.

Program SMK je vseh 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Tudi letos Iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali majhno podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo da se najdete na enem od spodnjih področji in imate dobre poslovne/marketinške rezultate.

Letos iščemo predvsem primere na naslednjih področjih:

  1. Primere dobre prakse, kako ste prilagodili marketinške koncepte novi realnosti. Ne gledate na izdelek ali storitev, ampak na izkušnjo. Razvoj vključuje oblikovanje celotne izkušnje za kupca. Ne razmišljate o ceni, ampak vam uspeva prek višje vrednosti za kupca dosegati tudi višje cene. Kaj ste naredili, da je danes vrednost za kupca večja in vaš dobiček tudi?
  2. Primere novih poslovnih modelov, ki so že prinesli rezultat, primere še boljše izkušnje in dodatnih prihodkov skozi uporabo novih tehnologij, primere uporabe prediktivne analitike za boljšo ponudbo, boljše segmentiranje in doseganje večjega dobička.
  3. Primere resnične digitalizacije, kjer so na boljšem kupci in kjer se je spremenilo poslovanje celotnega podjetja … primere, kjer je kupec resnično v središču dela vseh v podjetju … primere marketinške logike v logistiki, proizvodnji, pravu …
  4. Primere, ki pokažejo, kaj je odločilno, da lahko marketing izvaja svojo strateško funkcijo v podjetju, da pride do CEO, da dokaže svojo vrednost lastnikom, primere, kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel, primere marketinških aktivnosti s fokusom na dobičkonosnosti …

Tudi letos bo en sklop namenjen zelo praktičnim, enostavnim marketinškim aktivnostim, ki hitro učinkujejo in jih lahko vsakdo uporabi dan po konferenci. Imenujemo jih MARKETING V AKCIJI. V tem sklopu bodo prispevki dolgi do devet minut. V tem sklopu iščemo primere preprostih marketinških akcij, ki so prinesle večjo lojalnost, večji zaslužek, povsem novo ciljno skupino, povsem novo ponudbo … vezani so lahko na raziskovanje porabnikov, prodajne akcije, uporabo novih tehnologij, aktivnosti digitalnega marketinga …

Svoj primer prijavite do 13. februarja 2018.

Programski svet bo po svoji presoji med prispelimi prijavami izbral primere, ki bodo vsebinsko sodili v program konference. Avtorji (en avtor na prispevek) izbranih prispevkov bodo oproščeni plačila kotizacije za 23. SMK. Anonimnost prijavljenih zgodb je popolna.

Posebne forme za prijavo ni, ker ne želimo komplicirati. Vseeno pa želimo v prijavi videti:

  • nekaj stavkov o vsebini
  • zakaj je predlog po vašem mnenju primer dobre prakse
  • kakšno korist/znanje bodo dobili marketingaši ob poslušanju vašega primera
  • ime osebe, ki bo prezentirala

Vse skupaj naj ne bo daljše od 1 strani. Ni pa potrebno, da je cela stran, da bi nas pritegnilo.

Če se najdete na enem od področij, če želite svojo dobro prakso deliti na 23. SMK, pošljite prijavo predsedniku programskega sveta Primožu Hvali (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še telefonsko številko, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je sreda, 13. februarja 2018.