Kako napisati zmagovalno prijavo za nagrado Marketinška odličnost?

Priprava kakovostne prijave za nagrado Marketinška odličnost je več kot le formalni postopek – je strateški premislek o vplivu marketinga na poslovne rezultate podjetja, priložnost za interno refleksijo ter pomemben korak k uveljavitvi marketinške vloge v podjetju in širši javnosti.

Zato Društvo za marketing Slovenije ponuja strokovno podporo v obliki delavnice z naslovom »Kako napisati zmagovalno prijavo«, kjer predstavijo ključne smernice, pogoste napake ter primere dobrih praks.

Posnetek delavnice je na voljo za ogled v DMS Labu ali na YouTubu. V njem svoje izkušnje deli Maja Nikolić (NLB), predstavnica lanskega zmagovalca v kategoriji Odličnost marketinške strategije ter Tanja Kavran (DMS), ki izpostavi jasne usmeritve za pripravo vsebinsko in formalno ustrezne prijave.

Zakaj si ogledati delavnico?

  • Da boste razumeli, kaj odlično prijavo loči od povprečne.
  • Da se seznanite z zahtevami posameznih kategorij.
  • Da pridobite konkretne napotke, kako strukturirati prijavo in predstaviti rezultate.
  • Da se izognete najpogostejšim napakam ter poudarite elemente, ki imajo največjo težo pri ocenjevanju.

HITRA PRIPOROČILA

 Pri pripravi bodite pozorni na:

  • Jasno opisana vlogo marketinga v podjetju.
  • Dobro opredeljen izziv, ki ga je treba natančno opisati.
  • Predstavitev osnovnih informacij o industriji in kategoriji, da komisija bolje razume okolje, v katerem delujete.
  • Strukturirano diagnozo, ki utemeljuje izziv in nakazuje cilje.
  • Jasno definirane merljive cilje, ki so v rezultatih natančno opredeljeni in dokazljivi ter podprti s podatki.
  • Strategijo, ki je jasna in nakazuje vlogo marketinga.

Rok za oddajo prijav je 8. maj 2025.

Več informacij o kategorijah, pravilih prijave, strokovni komisiji in ocenjevalnih kriterijih je na voljo na uradni spletni strani nagrade  Marketinška odličnost 2025.