Prvi dan 28. Slovenske marketinške konference, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije (DMS) in Časnik Finance, so razglasili najboljše marketinške projekte minulega leta in jim podelili nagrade marketinške odličnosti.
Naziv letošnjega državnega prvaka v marketingu je za celosten marketinški pristop prejelo podjetje Atlantic Grupa. »Atlantic Grupa postavlja merilo, kako bi marketing moral delovati v vseh podjetjih. Njihovi marketinški projekti imajo glavo in rep, jasne in zrele cilje, odlikujeta pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno delovanje podjetja,« je desetčlanska strokovna komisija zapisala v obrazložitvi nagrade.
»Marketing je ena od ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga, kar jim omogoča, da lahko uspešno soustvarjajo vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki in drugim oddelkom v podjetjih. Na ta način v podjetjih in organizacijah tudi vzdržujemo ali izboljšujemo svojo marketinško kondicijo,« je namen tekmovanja povzela Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.
V DMS so v sklopu tekme za nagrade marketinške odličnosti razpisali štiri kategorije. Prejeli so 20 prijav. Kdo je še slavil?
Petrol je zmagovalec v kategoriji Odličnost marketinške strategije, kot so zapisali v obrazložitvi, so nagrado prejeli za razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca. Poslovni sistem Mercator in Zavarovalnica Triglav sta prejela nagrado v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja. Mercator je nagrado dobil za projekt bele embalaže, Zavarovalnica Triglav pa je slavila z osvežitvenimi vožnjami za starejše. V kategoriji Marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere je zmagala NLB, Atlantic Grupa pa je bila najboljša v kategoriji Odličen korak pred ostalimi.