30. SMK bo odprla Carmen Bistrian. Kako kreativnost in inovacije premikajo meje marketinga

Z navdušenjem sporočamo, da bo letošnjo, že 30. Slovensko marketinško konferenco (SMK) odprla priznana strokovnjakinja in prejemnica prestižnih nagrad v marketinški industriji, Carmen Bistrian. S svojo edinstveno perspektivo in izkušnjami bo osvetlila, kako kreativnost in inovacije premikajo meje marketinga ter kako lahko omejeni viri postanejo ključ do izjemnih dosežkov.

Moč kreativnosti v omejitvah

Carmen Bistrian, ki zaseda dve ključni vlogi – Creative Excellence Advisor pri Interpublic in Global Creative Product Director pri McCann Worldgroup – bo na SMK predstavila inspirativno predavanje o moči kreativnosti v omejitvah. Skozi svojo osebno zgodbo, ki se je začela v majhnem mestu v Transilvaniji, bo predstavila, kako je pomanjkanje sredstev lahko gonilo inovativnosti in kako lahko podjetja to miselnost uporabijo v svojih strategijah.

Prejemnica prestižnih nagrad, kot so Cannes Lions in Effie, je znana po tem, da spodbuja drzne in prebojne ideje. Njeno predavanje bo izziv za vse marketinške strokovnjake, saj bo prikazalo, kako omejitve niso ovira, temveč priložnost za ustvarjanje nečesa izjemnega.

“Nežni buldožer” v svetu marketinga

Carmen Bistrian, ki jo pogosto imenujejo “nežni buldožer”, je v svoji karieri postala sinonim za vrhunsko kreativnost in strateško inovacijo. Njena zmožnost, da iz vsake situacije izlušči najboljše in spodbudi izjemne ideje, ji je prinesla ugled ene najvplivnejših kreativk na globalni ravni.

Na letošnjem SMK bomo imeli priložnost prisluhniti njenemu navdihujočemu pogledu na prihodnost marketinga in se iz njenih izkušenj naučiti, kako lahko tudi sami premikamo meje mogoče.

Vabljeni, da se nam pridružite!

PRIJAVA NA 30. SMK