Kaj o SMK menijo člani programskega sveta?

Slovenska marketinška konferenca (SMK) je v treh desetletjih postala osrednji dogodek za marketinško stroko v Sloveniji. Vsako leto jo oblikujejo izkušeni strokovnjaki, ki bdijo nad programom in skrbijo, da prinaša najbolj aktualne vsebine ter odgovore na ključne izzive marketinga.

Letošnji programski svet SMK sestavljajo ugledni strokovnjaki iz različnih področij marketinga, ki imajo bogate izkušnje in jasno vizijo razvoja stroke. Povprašali smo jih, kako vidijo vlogo SMK in zakaj je pomembno biti del te izkušnje.

Viktorija Radojević Mavrič, Mercator: “Čeprav se trendi v marketingu nenehno spreminjajo, je ključno, da se vračamo k osnovam. Na temeljih, kot so 4P, gradimo in jih nadgrajujemo z inovacijami ter sodobnimi pristopi. Brez močnih temeljev se tudi najbolj dodelane marketinške strategije lahko hitro zamajejo.”

Zenel Batagelj, Valicon: “Dno je za nami, danes ustvarjamo za naslednjih nekaj let. Ne smemo se ujeti v past in gledati na trge pesimistično.”

Uroš Svenšek, Agencija 101: “Uporabnik je postal ‘digital-first’, zato je čas, da marketing pogumno stopi iz kalupov tradicije, analogne klasike in miselnosti ‘vedno smo tako delali’.”

Andraž Gavez, BAMchocolate.com: “Subjektivni pogled posameznika je vedno drugačen od objektivnega pogleda. Če bi vsi to upoštevali, bi lahko delali bistveno bolje, hitreje, učinkoviteje.”

Rok Hladnik, Flat Circle: “Ne glede na vse spremembe, ki jih prinašajo nove tehnologije in trendi, ostajajo temelji marketinga nespremenjeni: dober produkt, relevantna ponudba, poznavanje ciljne publike, jasna diferenciacija od konkurence ter zaupanje.

Mojca Avšič, Petrol: “Največja motivacija zame je vpliv, ki ga ima lahko marketing na širši razvoj podjetja, ter priložnost, da skozi inovacije ustvarjamo dodano vrednost za stranke in družbo.”

Peter Frankl, Časnik Finance: “Najpomembnejša lekcija je, da so podatki tisti, s katerimi lahko utemeljiš svoje notranje zaznavanje, kam bodo šli svet, družba in podjetje.”

Vsak izmed njih prinaša edinstven pogled na vlogo marketinga in pomen strateškega razmišljanja. Na 30. SMK bomo skupaj raziskovali, kako lahko marketing ostane ključni igralec pri oblikovanju prihodnosti gospodarstva.

Kakšno vlogo igra marketing v vašem podjetju? Pridružite se nam v Portorožu in soustvarjajte prihodnost stroke.