The World Game prodaja svoje igre predvsem prek Amazona in se širi v trgovine, zlasti v ZDA. To hitrorastočo blagovno znamko vodi Grega Androjna, ki s svojo ekipo pri razvoju novih iger vedno stavi na inovativnost in premišljeno zasnovo. Zakaj najprej in kar takoj na ameriški trg ter kam naprej, nam je nekdanji profesionalni igralec pokra zaupal v spodnjem pogovoru.
The World Game so zabavne in izobraževalne igre za vsakogar. Sliši se kot nekaj precej vsakdanjega?
Ustvarjamo igre, namenjene ljudem, ki niso nujno navdušenci za družabne igre in samo iščejo neko dejavnost za popestritev druženja s prijatelji in družino ali pa koristno darilo za otroke. Pravila so enostavna, igre pa zelo zabavne za vse starosti.
Vaša karierna pot je precej nenavadna – od študija medicine prek profesionalnega igranja pokra do podjetništva – med igre, tiste povsem oprijemljive. Je vse skupaj vendarle kako povezano?
Profesionalni poker mi je pomagal sprejemati hitre odločitve na podlagi nepopolnih podatkov, kar se super aplicira tudi v podjetništvu. Prav tako se teorija iger zelo dobro prenaša iz pokra v ustvarjanje novih iger.
Zakaj prav igre?
Kar nekaj časa sem se igral z idejo, da bi ustvarili svojo igro – in smo jo. Ne vem sicer, od kod to izhaja, sem pa kot mladostnik zelo rad igral tarok. Sem pa pred igrami neuspešno preizkusil kar nekaj drugih produktov, od fizičnih do digitalnih, in se iz tega ogromno naučil. Neizmerno uživam v kreiranju novih produktov.
Prek Amazona ste prodali že skoraj milijon družabnih iger – v kolikšnem času?
Prvo igro smo prodali konec leta 2018, sledila je eksponentna rast.
S poletjem boste naprodaj tudi v dva tisoč trgovinah Target po vsej Ameriki. Kje še?
Navzoči smo na 12 trgih in naše igre so na voljo v šestih jezikih. Širitev v večje trgovske verige trenutno poteka še v Kanadi, Avstraliji, na Nizozemskem, v Franciji in Španiji.
Kje vas lahko najdemo v Sloveniji?
Za zdaj v specializiranih trgovinah Pravi Junak/Happy Games, TojeTo in Črna luknja, nekaj naših iger pa imajo tudi v trgovini Čas za kavo. Smo v iskanju novih partnerjev tudi v bolj množični prodaji na drobno.
Zakaj najprej in kar takoj na ameriški trg?
Je dovolj velik trg, da hitro ugotovimo, ali imamo zanimiv produkt ali ne. Igre morajo biti v lokalnem jeziku, žal pa so minimalne naklade tako velike, da si ne moremo privoščiti testirati na manjših trgih.
Kako vam uspe izstopati na področju, kjer je konkurenca izjemno velika?
Pri razvoju iger ne iščemo bližnjic, v vsak produkt gre 110 odstotkov našega truda. V ozadju je ogromno analiz, testiranja, različnih verzij, barv in pogovorov. Kvaliteta > kvantiteta.
Kako oziroma kam naprej?
Želimo postati »household name« (splošno znano ime, op. a.), torej »go-to« blagovna znamka za družabne igre, tista, na katero ljudje najprej pomislijo, ko beseda nanese na družabne igre. Seveda to pomeni, da moramo biti za dosego tega cilja navzoči tudi v vseh fizičnih trgovinah z igrami in širše, ne »samo« prek spleta.