Ključni poudarki z letošnje SMK

V Portorožu se je prek 600 marketingašev družilo in izobraževalo na letošnji jubilejni 30. SMK. Prvi foto utrinki so že v galeriji.
Galerija se še dopolnjuje. 

Nekaj utrinkov smo zbrali tudi v pisni obliki:

Anne Lise Kjaer (Kjaer Global): Ko gledamo v prihodnost, moramo biti pripravljeni na premislek o namenu, uporabo 4P, ki so people, planet, purpose in performance ter kot začetni model uporabiti atlas trendov, na podlagi katerih pripravimo različne scenarije.

Duško Pavasovič (Kings of Games): Skozi šah se lahko naučimo določenih spretnosti, ki nam pomagajo v življenju in poslu. To so fokus, disciplina in sprejemanje odločitev.

Tilen Travnik (Juicy Marbles): Znamke se morajo vprašati, ali sploh so na krivulju hypea, kje na krivulji ste (inovacijski sprožilec, vrh napihnjenih pričakovanj, korito razočaranja, vzpon razsvetljenja ali planota produktivnosti) in, če se obnašate fazi primerno.

Tomas Vucurević (Braind): Da bi lahko uspešno ustvarili “ingredient brand” morate med drugim s tem reševati določen problem, najti prave prve stranke in zgraditi svoje lastno občinstvo.

Klavdija Vidic (Atlantic Grupa – Donat): Ob procesu lansiranja novega izdelka na trg, zeliščnih vod DoNatural, smo ugotovili, da imamo kapital blagovne znamke že doma in treba ga je znati izkoristiti.

Martin Stariha (Luna \TBWA): Hibridno delo je neka nova normalnost, novo stanje nove generacije in mi kot vodje se moramo temu prilagoditi. Če smo se včasih pogajali o plačah se zdaj pogajamo o tem, koliko časa bomo delali od doma.

Anže Hribar (iPROM): Tehnologijo AI lahko že danes implementirate v analitične procese, a moramo vedeti, kaj nas zanima, znati moramo postavljati prava vprašanja in stvari postavljati v pravi kontekst.

Uroš Svenšek (Agencija 101): Sporočila pri tradicionalnih znamkah so bolj univerzalna, digitalne kampanje pa naj odgovorijo na enega od aktivnih interesov: enjoy, pursue ali buy.

Aleš Vičič (Sprememba): Psihološki temelji učinkovitega delovanja so motiv, ciljnost, red, premagovanje, odločnost in prilagodljivost.

Živa Deu (Atlantic Grupa – Argeta): Če digital vzamemo zares in ga uporabimo pametno, prilagojeno različnim ciljnim skupinam, lahko dosežemo velike učinke. Med mladimi je deljenje postalo nov način pogovora.

Jan Kukovec (916 HUB): Na TikToku delujejo 4 V-ji: value, vulnerability, vibe in virality.

Zenel Batagelj (Valicon): Velike znamke morajo dokazovati svojo ikoničnost in da so nepogrešljivi, delati bodo morali bistveno več, kot doslej. Male znamke pa morajo izkoriščati vsak moment, ko velike ne bodo delale tistega, kar se od njih pričakuje.

Prvi dan SMK je zaključil navdihujoč nastop dirigenta Aleksandra Markoviċa, ki je o enem od izjemno napornih nastopov z orkestrom, ki ga vodi, dejal: “Največje ovire smo premagali tako, da smo stali drug drugemu ob strani in s tem povečali našo samozavest in zaupanje med nami.” 

30. SMK pa smo zaključili s pogovorom z igralko Katarino Čas, ki je med drugim dejala, da je film zmes dveh svetov, umetnosti in posla, kjer gre, tako kot v marketingu za pripovedovanje zgodb. Ravno tako kot znamke, se nas mora dotakniti tudi film.