Velika nagrada Marketinška odličnost 2025 v roke Telekoma Slovenije

Z navdušenjem in ponosom vam predstavljamo letošnje državne prvake v marketingu. Najvišje priznanje – Veliko nagrado Marketinška odličnost 2025, si je prislužilo podjetje Telekom Slovenije, d.d., ki je s svojim delom izstopalo in navdušilo v več kategorijah. Podelili smo tudi šest nagrad v posameznih kategorijah. Iskreno čestitamo vsem nagrajencem, ki premikajo meje in soustvarjajo prihodnost marketinga!

Zmagovalce smo razglasili ob zaključku prvega dne Slovenske marketinške konference, ki je tudi letos navdihnila z drznostjo, svežino in pogumnimi vogledi v prihodnost.

1. kategorija: ODLIČNOST CELOVITE MARKETINŠKE STRATEGIJE
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.: Vedno na boljše – marketinška strategija za B2C trg

2. kategorija: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST
 TELEKOM SLOVENIJE, d. d.: Uživajmo pametno − pomen odgovorne, zmerne in varne rabe interneta in sodobnih tehnologij.

3. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA

3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
ATLANTIC GRUPA d. d.: Argeta meatless – brezmesna, ne brezvezna

3C. NOV POSLOVNI MODEL in TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
PETROL d. d., Ljubljana: Ko srce podjetja bije za uporabnika – moč povezane ekipe.

3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.: Ali tveganje živi na vašem naslovu?

3E. STRATEŠKO PARTNERSTVO

STEKLARNA HRASTNIK d. o. o.: A Toast to a Sustainable Tomorrow

Več o zmagovalcih preberite tukaj.