Z navdušenjem in ponosom vam predstavljamo letošnje državne prvake v marketingu. Najvišje priznanje – Veliko nagrado Marketinška odličnost 2025, si je prislužilo podjetje Telekom Slovenije, d.d., ki je s svojim delom izstopalo in navdušilo v več kategorijah. Podelili smo tudi šest nagrad v posameznih kategorijah. Iskreno čestitamo vsem nagrajencem, ki premikajo meje in soustvarjajo prihodnost marketinga!
Zmagovalce smo razglasili ob zaključku prvega dne Slovenske marketinške konference, ki je tudi letos navdihnila z drznostjo, svežino in pogumnimi vogledi v prihodnost.
1. kategorija: ODLIČNOST CELOVITE MARKETINŠKE STRATEGIJE
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.: Vedno na boljše – marketinška strategija za B2C trg
2. kategorija: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.: Uživajmo pametno − pomen odgovorne, zmerne in varne rabe interneta in sodobnih tehnologij.
3. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA
3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
ATLANTIC GRUPA d. d.: Argeta meatless – brezmesna, ne brezvezna
3C. NOV POSLOVNI MODEL in TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
PETROL d. d., Ljubljana: Ko srce podjetja bije za uporabnika – moč povezane ekipe.
3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.: Ali tveganje živi na vašem naslovu?
3E. STRATEŠKO PARTNERSTVO
STEKLARNA HRASTNIK d. o. o.: A Toast to a Sustainable Tomorrow
Več o zmagovalcih preberite tukaj.