Znanje, ki je bilo včeraj rezervirano za velike korporacije, je danes na voljo vsakemu marketinškemu oddelku. Razlog je v umetni inteligenci, je povedal Anže Hribar iz podjetja iPROM. »Ključna prednost je v prihranku časa. Ampak če sistemu ne boste dali pravih, dobrih podatkov, mu ne boste dali pravega konteksta …, potem se res lahko zgodi, da bo umetnointeligenčni sistem ustrelil kozla.«

Foto: Jernej Lasič
Dodal je pet lekcij, kako je treba začeti vpeljevati umetno inteligenco, če je seveda še ne uporabljate.
- Začnite z majhnimi, a konkretnimi izzivi.
- Inovirajte hitro, s pogostimi neuspehi.
- Zavedajte se, da umetna inteligenca dopolnjuje, ne zamenjuje ljudi.
- Iščite izboljšave, ne popolnosti.
- Kritično pristopajte, da ne doživite »halucinacij« umetne inteligence (torej streljanje kozlov).
Zakaj zbirati podatke, če ne veste, kaj bi z njimi?
»Če imaš trenutno naziv podatkovni znanstvenik, si najbolj vroč izdelek na trgu,« je povedal Jernej Česen iz Outfita7. A nikar zaradi tega preveč komplicirati – podatkovni znanstvenik je le še en člen v ekipi podjetja. Marketinški podatkovni znanstvenik pa je specializirani igralec v isti ekipi.
Podatkovni znanstveniki so zaželeni, ker je danes podatkov več kot kadarkoli prej, je bilo večkrat slišati na 30. SMK. A če z njimi ne znate narediti nič pametnega, potem to ni nič koristnega. »Podatki so na koncu potem samo podatki. Zgradiš si lahko ogromno bazo podatkov, a kaj ti to pomaga, če nimaš ideje, kaj narediti z njimi. Moramo razmišljati o tem, kaj lahko naredimo z njimi. Ključna je tu beseda ‘zakaj.’ Zakaj jih zbiramo? Zakaj jih bomo uporabili?«