Kaj bo oblikovalo marketing letos in v prihodnje, kaj opažajo strokovnjaki v panogi trenutno ter katera znanja bodo morali osvojiti vsi, ki delajo v marketingu v prihodnosti? To je le nekaj vprašanj in tematik, ki jih je izpostavil programski svet letošnje SMK, ki je že začel s snovanjem programa 29. izvedbe konference, ki bo potekala 30. in 31. maja v Portorožu.
- Primož Hvala, predsednik programskega sveta 29. SMK, H&S Consulting
- Urška Agnič, direktorica marketinga, Cosylab
- Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner, Valicon
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Živa Čižman, direktorica marketinga, WeTeh Ltd.
- Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
- Timotej Gala, direktor, Httpool by Aleph
- Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne Akademije, Časnik Finance
- Peter Vidmar, soustanovitelj in direktor, Agencija 101
Zakaj je obisk SMK nujen za vse, ki delate v marketingu?
»Na konferenci se zbere celotna marketinška skupnost. Vsako leto naredimo prerez najboljših marketinških vsebin in ob tem upoštevamo kaj je v trendu, kaj še bo v trendu, poiščemo res najboljše prakse, iz katerih se lahko vsi nekaj naučimo. Na Slovenski marketinški konferenci dobimo navdih za delo v prihodnosti, ki ga težko črpamo iz vsakodnevnega sedenja v pisarni,« pravi Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva marketinga Slovenije.
Zabeležite datum v koledarju že danes!