Zakaj je pomembno, da ste pripravljeni na prihodnost? Uspeh tistih, ki razvijajo izdelke, usmerjene v jutri, v prihodnost, je za 75 odstotkov večji od tistih, ki delajo za danes. Tako je na Slovenski marketinški konferenci svoje predavanje začel Aljan de Boer, vodja oddelka za navdih pri mednarodnem svetovalnem podjetju TrendsActive, ki družbene in kulturne trende spreminja v uporabne strategije, ki blagovnim znamkam omogočajo, da ohranijo pomembno vlogo v življenju ljudi. Med njihovimi strankami so Disney, Vodafone, Tetra Pak …
Vam vaše stranke zaupajo?
Brez zaupanja nimate ničesar. A to se spreminja zaradi vseh kriz po svetu. »Posamezniki vladam zaupajo manj, znamkam in podjetjem pa bolj, saj od njih pričakujejo, da bodo spremenili svet,« je povedal. Ko gradite zaupanje, imate dve možnosti: ali ste kompetentni ali dobronamerni. »Prva izbira je racionalna – morate biti uporabni. Druga gradi na čustvih strank.«
Popolnost se ne splača več
To, da je vizualizacija ključna, ni nič novega. A danes najbolj šteje slika, beseda nima več take veljave. Medtem ko so bili v preteklosti oglasi polni besedila, danes velja le slika, ki jo spremlja čim manj besedila.
A kot pri vsaki stvari tudi tu pride do nasičenosti. Sploh, če slike prikazujejo le popolnost. »Oglasi, ki prikazujejo le popolnost, so stvar milenijcev,« je pripomnil de Boer, pri mladih, denimo na Tiktoku, pa šteje vsebina, ki jo uporabniki ustvarijo sami. »Mladi ne marajo klasičnih oglasov. Ne zanima jih klasična televizija, oglasi jim gredo na živce.«
Če torej danes še vedno veliko pišete in s tem pristopom iščete mlade, mladih ne boste našli. Mladi so na Instagramu, na Yotubu, Tiktoku, igrajo računalniške igre …
Ne glede na to, kaj delate, kaj prodajate, generacija Z bo nekoč vaša ciljna skupina, je povedal de Boer. Med njenimi ključnimi prioritetami sta wi-fi in polna baterija v telefonu. »Nenehno so v fazi učenja in enako pričakujejo od podjetij. In to ne le od podjetij, kjer želijo delati, temveč tudi od podjetij, od katerih želijo kupovati. Želijo rasti, želijo napredovati.«
3 glavne lekcije, da bo vaša znamka pripravljena na prihodnost
Če povzamemo de Boerjevo predavanje, so tukaj tri glavne stvari, ki jih morate vedeti, da bo vaša znamka pripravljena na prihodnost:
- zaupanje: ljudem ga primanjkuje, zato gradite na tem s svojimi dejanji;
- vizualizacija: ker živimo v vizualnem svetu, je bistveno, da ustvarite novo vizualno komunikacijo;
- generacija Z: imajo mentaliteto, kjer največ štejejo dejanja. Zato sodelujte z njimi, pomagajte jim pri doseganju ciljev.