NLB, Atlantic Grupa, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Marles hiše Maribor so letošnji prejemniki priznanj za najboljše marketinške projekte. Razglasili so jih na 29. Slovenski marketinški konferenci, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije (DMS) in Časnik Finance.
Državni prvak v marketingu, ki je prejel veliko nagrado, je Petrol, ki je po mnenju strokovne komisije pustil največji pečat v vseh razpisanih kategorijah. »Pri vseh predstavljenih aktivnostih je bil marketing gonilna sila projektov. Kljub številnim področjem, s katerimi se ukvarja podjetje, si prizadevajo uporabnika vedno postaviti v središče in tako izboljševati njegovo izkušnjo,« so zapisali v obrazložitvi nagrade.
V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so 38 prijav.
NLB je s projektom »Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB« slavila v kategoriji odličnost marketinške strategije. Atlantic Grupa je v kategoriji odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost slavila s projektom »Donat. Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje«.
V kategoriji odličen korak pred drugimi so bile razpisane štiri podkategorije. Najboljšo novost ali inovacijo pri enem od 7P je predstavilo podjetje Petrol s projektom »Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO«. Nagrada v združeni podkategoriji za najboljši nov poslovni model oziroma za transformacijo ali optimizacijo poslovnih procesov pripada Poslovnemu sistemu Mercator za prenovo lojalnostnega sistema Pika. Podjetje Atlantic Grupa pa je slavilo v podkategoriji odziv na izredne okoliščine s projektom »Argeta – enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo«.
Podjetje Marles hiše Maribor si je posebno nagrado za preboj zaslužilo predvsem zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko v podjetju lahko naredi marketing z dovolj veliko vlogo.